förlåt

hej jag har inte orkat blogga ,maximus vaknar så tidigt på morgonen så efter jag har lämnat filippa på dagis lägger jag mig frammför tv..igår hände inte så mycket lämna filippa på dagis sen hem och städade.på fredag ska jag och min älskling gå på djurgården-brommapojkarna på stadion efter det ska vi ta in på hotel arcadia heter det ligger på stureplan och så ska vi äta på hard rock cafe vi har bokat bord sen blir det mys på hotelet jag kommer så klart ha kameran med mig på matchen också...idag så har jag gjort naglar på mig själv så jag är lite fin tills fredag tänkte lägga upp bilder på mina nagel saker så ni får se hur det ser ut.....men ni får ha en bra dag/kväll.kramar anna

Kommentarer
Postat av: petra

vad mysigt ANna,en hotell övernattning e aldrig fel....behövs i blan att bara få komma bort och bara vara ensama utan barn:) ha en trevlig helg

2009-04-24 @ 06:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0