våran barnfria dag

i fredags så va vi barn fria min älskade syster hade barnen över natten.jag och min älskling skulle på fotbolls match dif-bp.det började med att jag skulle ta bussen in och möta johan vid tekniska högskolan så åkte vi till hotel arcadia efter vi hade bytt om gick vi ner till stan och satte oss ute på en utesarvering och tog en macka det va jätte god.efter det va det tillbaka på hotelet och bytta igen till lite varmare kläder och sen gick vi till stadion och tittade på match vi förlorade med o-2 fan fan fan men det va kul att gå på match ändå.när matchen va slut så gick vi till hadrock cafe och åt middag me det va inte så bra mat där tyckte vi.sen vart det mycket mys på hotelet sen somnade vi vid ca 23:35 johan somnade före mig.det va vå5ran barn fria dag/natt.isöndags så kom faster artemis över och hälsade på ocvh åt middag med oss.så idag måndag har vi varit på öppna förskolan med moster sara moster vero och kusinerna nu sitter vi hemma och väntar på pappa johan ska komma hem...ha en bra dag/kväll på er bilder kommer.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0