god morgon på er!

hej hej i fredags kom min stora tjej felicia hem mamma älskar dig gumman sen när dom kom hem så satte vi oss på ballen och solade fan vad färg men fick.till middag blev det hemma gjorda pommes med grillat kött och en sallad så jävla gott.på lördan så åt vi en mysig frukost och kläde på oss och gick till centrum för att handla glass med struttar för filippa fyller år på tisdag och då är inte felicia hemma mer sol på ballen vart det så nu är jag lite brun på kroppen..till middag vart det lax i ungn med potatis mos jävlar va gott det va me men min älskling gör aldrig äklig mat.på söndan hände inte så mycket vi gick till en lekpark så barnen fick leka av sig sen på efter middagen så körde johan hem felicia till farsta mamma längtar till nästa gång du kommer..nu ska jag och barnen äta frukost .hej då på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0