har inte orkat skriva!!!!!

hej hej har inte orkat skriven då det har varit fint väder ute..på valborg va vi uppe vid granängsringen och tittade på brassan och tog lite lotter och vann lite gosedjur efter åt följde min moster och hennes man och min kusin med oss hem och tog en drink som johan blandade det vart jätte god.igår åkte vi och hämtade felicia i farsta efter de åkte vi till tyresö slott och tog en glass och en liten promenad det va jätte skönt väder ute...idag började morgonen med att maximus väkte mig med att han hade bajsat han har varit lite dålig imagen efter han fick smaka på burkmat.lägger upp bilder snart.nu ska jag fixa lite hemma...hade en bra dag på er för det ska jag ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0