mycket har hänt

hej sorry att jag inte har skrivit men föra veckan vart filippa sjuk sen har johan blivit det och nu har jag fått filippas magsjuka fan det är den värsta sjukdomen man kan få blää.den här vagnen vill jag köpa av min syster veronica men först måste jag sälja våran dubbelvagn hatar den så mycket och filippa vill inte åka vagn mer.ja sen måste jag bara säga att tyvär kunde jag inte hålla mig från att börja röka så i fredags bad jag johan köpa med´bsig ett paket cigg och jag kan säga att det va inte gott men mitt rök behov släppte,ilördags åkte vi till länna och handlade gardiner till v-rummet hade våra julgardiner men nu är dom ett minne blåt sen är det bara köket kvar som måste bytta från jul till sommar,(här kommer bilder på ciggen jag röker)fredagens middag va jätte god johan gjorde fiskgryta med ris jag säger bara bröva den har kan lägga upp receptet om nån vill ha det.tänkte starta en recept blogg på all mat johan gör eller min nackna kock som jag brukar säga till efter rätt blev det jordgubbar nä nu ska jag titta på semifinalen med marlen ernman på svt 1.benita och jenny hoppas ni är nöjda nu när ett nytt inlägg kommerkram på er

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Girl!

tack, jag har lite kvar att göra men snart ska de nog bli som jag vill. Jag har inte lyckats ladda ner några bra bildprogram så jag har gjort min header på paint bara, men hur skulle du vilja att din blogg ser ut då? :) Kram

2009-05-13 @ 10:41:24
URL: http://remes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0