tjaba på er där ute

god morgon på er.idag vaknade jag att maximus hade kissat igenom blöjen sen när man hade bytt på honom så satte jag ner honom i gå stolen och han BAJSAR så det va bara att bytta igen då så är det med små bebisar,jag vet inte vad jag ska ha på mig imorgon när jag och min älskling ska på fest,och som små barns förelder så händer inte det ofta så imorgon ska vi ha kul...men det brukar vi ha med barnen också men mamma och pappa behöver lite vuxen tid.idag kommer dom och tittar på våran lägenhet då vi ska bytta den är till en trea i blåsut.nu ska jag lägga min son för han är trött.ha en bra dag på er


 min älskling och jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

VA? Ska ni flytat? varför? Blåsut? de var det värsta.. jag har hört att de är blåsigt där. haha

2009-10-29 @ 14:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0